Vzorníky
Barevné varianty zálivkových hmot
Zalévací hmoty Polycol® 151 připravujeme v těchto odstínech. Žlutý, zelený, oranžový, modrý a fialový.
.
Barevné varianty akrylových chipsů
Akrylové lupínky se prodávají v následných barevných variantách.
.
.
.
Nestandardy litých a nátěrových hmot
Krom barev vzorkovníku RAL K7 Classic vyrábíme tři nestandardní odstíny, červenohnědý, okrový a světle okrový.
Vyrovnávací hmoty Polycol 440
Krom tří nestandardních barevných odstínů světle okrového, okrového a červenohnědého vyrábíme též tři šedé variace cca RAL 7035, RAL 7040 a RAL 7045.
.
Základní metalické odstíny
Základní metalické odstíny lité podlahoviny Polycol® 450 jsou měď, perleť, stříbro a zlato.
Ukázky metalických mixů
Jednotlivé základní odstíny Polycol® 450 lze mezi sebou neomezeně míchat. Vzniká tím zajímavá barevná škála metalických odsínů, která splní nejpřísnější požadavky zadavatele. Základní odstíny stříbra, mědi a zlata v mixu s perletí svůj odstín zesvětlují. Mixy se stříbrem způsobí u zlata a mědi posun do chladných odstínů. Zlato a měd vytváří řadu elegantních teplých odstínů. Níže je ukázán zlomek možných variant.
.
.
.
Obarvené perleti
Součástí metalických litých podlahovin Polycol® 450 jsou i obarvené perleti v barevných odstínech červené, fialové, modré, oranžové, růžové, zelené a žluté.
.
Lité lazury Polycol 451
Zalévací hmoty Polycol® 451 připravujeme v těchto odstínech. Žlutý, zelený, oranžový, červený, růžový, modrý a fialový.
.
Reflexní lité hmoty Polycol 452
Reflexní lité hmoty Polycol® 452 vyrábíme v odstínech světle žlutém, světle oranžovém, světle zeleném a světle růžovém.
Fosforeskující podlahovina
Polycol® 453 vyrábíme ve světle zelenkavém barevném odstínu.
Obarvené písky
Obarvené písky frakce 1-2 mm. Písky barvíme v základních odstínech bílý, černý, červenohnědý, modrý, okrový, šedý a zelený.
.
Změna poměru písků
Dle požadavku zákazníka jsou písky smíseny do melírů v požadovaných barvách a v požadovaných poměrech. Například písek černý s pískem bílým 1:9, 2:8, 3:7, 4:6, 5:5, 6:4, 7:3, 8:2, 9:1. Pro ilustraci jsou zobrazeny poměry písku černého ku bílému 2:8, 4:6, 6:4 a 8:2. Zákazník si může zvolit svůj poměr, který mu bude následně namíchán a dodán.
Melíry s bílým pískem
Dle požadavku zákazníka jsou písky smíseny do melíru v požadovaných barvách a v požadovaných poměrech. Pro ilustraci je použita kombinace 1:1 ve variacích písek bílý černý, bílý červenohnědý, bílý okrový a bílý šedý.
Melíry se šedým pískem
Dle požadavku zákazníka jsou písky smíseny do melíru v požadovaných barvách a v požadovaných poměrech. Pro ilustraci je použita kombinace 1:1 písků šedý bílý, šedý červenohnědý, šedý okrový a šedý zelený.
Melíry s černým pískem
Dle požadavku zákazníka jsou písky smíseny do melíru v požadovaných barvách a v požadovaných poměrech. Pro ilustrační foto je použita kombinace 1:1 ve variantách písků černý bílý, černý červenohnědý, černý okrový a černý šedý,
Melíry se zeleným pískem
Dle požadavku zákazníka jsou písky smíseny do melíru v požadovaných barvách a v požadovaných poměrech. Pro ilustrační foto je použita kombinace 1:1 písku zeleného a bílého, zeleného a černého, zeleného a okrového, zeleného a červenohnědého.
Melíry s modrými písky
Dle požadavku zákazníka jsou písky smíseny do melíru v požadovaných barvách a v požadovaných poměrech. Pro ilustrační foto je použita kombinace 1:1 písku modrého a bílého, modrého a černého, modrého a zeleného, modrého a šedého.
Tříbarevné melíry
Dle požadavku zákazníka jsou písky smíseny do melíru v požadovaných barvách a v požadovaných poměrech. Není problémem mísit i vícebarevné melíry a barevné variace závisí jen na rozsahu představivosti objednatele. V níže uvedených ukázkových fotografiích vidíte jen zlomek možných barevných variací.
Vzorkovnice RAL K7 Classic
Vzorkovnice K7 Classic je nejčastěji používaným vzorkovníkem pro podlahářské aplikace. Pozor, barevný odstín zde uvedené vzorkovnice neodpovídá zcela reálnému odstínu RAL neboť je závislý na kvalitě barevného rozlišení monitoru. Proto je zobrazená vzorkovnice pouze orientační.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.